مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 08:002020-12-21سياسي

با ترامپ، نهاد ریاست جمهوری آمریکا سرطان گرفت!


دونالد ترامپ، باور نکردنی ترین رییس جمهوری آمریکا، این جایگاه را دستخوش تغییراتی کرد و هنجارها و سنت های بسیار دیرینه آن را به لرزه درآورد و هم زمان بر گفتمان ملی به گونه ای سلطه یافت که هیچگاه پیش از آن اینگونه نبوده است.

- "دونالد ترامپ، باور نکردنی ترین رییس جمهوری آمریکا، این جایگاه را دستخوش تغییراتی کرد و هنجارها و سنت های بسیار دیرینه آن را به لرزه درآورد و هم زمان بر گفتمان ملی به گونه ای سلطه یافت که هیچگاه پیش از آن اینگونه نبوده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی نوشته است: ترامپ که با وهم و توییت حکمرانی کرد، اختلافات نژادی و فرهنگی این ملت را عمیق تر کرده و باور به نهادهای آن را تضعیف کرد.

میراث او، چهار سال پرفراز و نشیب است که با استیضاح او، ناکامی در بدترین پاندمی یک قرن گذشته و امتناع او از پذیرش شکست همراه شد.

او ایده های مربوط به نحوه رفتار و ارتباط روسای جمهوری آمریکا را شکست، با ارائه افکار نسنجیده و بیانیه های سیاسی از آن دست، اوضاع را برای مردم آمریکا درهم کرد، در حالی که طرفدارانش را از این طریق شیفته ساخته و دشمنانش و گاه متحدانش را چه در داخل و چه در خارج از این کشور برافروخته کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ترامپ، نهاد ریاست جمهوری آمریکا سرطان گرفت!

با ترامپ، نهاد ریاست جمهوری آمریکا سرطان گرفت!