مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:402020-12-21اقتصادي

پرداخت یک ماهه 20 درصد هزینه نسخه الکترونیک


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: 80 تا 95 درصد هزینه نسخه الکترونیک پزشکان در همان روز و باقی مانده مطالبات پزشکان نیز حداکثر تا پایان ماه بعد پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی سالاری در جلسه هفتگی رسیدگی به روند پیشرفت طرح نسخه الکترونیک که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور مدیران درمان تأمین اجتماعی استان های سراسر کشور و مدیران ستادی بخش درمان و فن آوری اطلاعات این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: سهم سازمان تأمین اجتماعی از هزینه ویزیت پزشکان دارای امضای الکترونیک تا 95 درصد و سایر پزشکان 80 درصد در پایان هر روز پرداخت می شود.

وی افزود: درباره داروخانه ها نیز 30 درصد سهم سازمان تأمین اجتماعی از نسخه های الکترونیک در پایان روز پرداخت می شود و مابقی سهم مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد در نسخه های الکترونیک حداکثر تا پایان ماه بعد پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی روند پیشرفت کار و استقبال پزشکان و مراکز درمانی خصوصی از طرح نسخه الکترونیک را رضایت بخش ارزیابی کرد و گفت: رفع اشکالات جزیی و اجرای پیشنهادات و خواسته های پزشکان با سرعت مناسبی در حال انجام است و انتظار داریم که سامانه نسخه نویسی الکترونیک تأمین اجتماعی در آینده نزدیک به طور کامل در تمامی مراکز درمانی مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یک ماهه 20 درصد هزینه نسخه الکترونیک

پرداخت یک ماهه 20 درصد هزینه نسخه الکترونیک