مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 07:002020-12-21سياسي

جن ساکی: جو بایدن در مورد پسرش با کاندیداهای دادستانی کل صحبت نمی کند


جن ساکی ، منصوب جو بایدن برای دبیری مطبوعاتی کاخ سفید روز یکشنبه فاکس نیوز را در جریان قرار داد که رییس جمهور آینده، در مورد هیچ گونه تحقیقی درباره پسرش هانتر، - "جن ساکی"، منصوب جو بایدن برای دبیری مطبوعاتی کاخ سفید روز یکشنبه فاکس نیوز را در جریان قرار داد که رییس جمهور آینده، در مورد هیچ گونه تحقیقی درباره پسرش هانتر، با کاندیداهای مدنظرش برای نقش دادستان کل آمریکا بحث نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، جن ساکی یادآور شد: بایدن در این مورد، با هیچ یک از افرادی که برای این منصب در نظر گرفته صحبت نخواهد کرد و با دادستان کل آینده هم در مورد آن بحثی نمی کند.

این امر به عهده یک دادستان کل آینده در دولت او است که تعیین کند چگونه تحقیقی در این راستا انجام شود.

وی تأکید کرد که فرد منصوب رییس جمهور بر یک اداره مستقل نظارت خواهد داشت و این فرد دارای بالاترین میزان صداقت و درستی خواهد بود.

دفتر دادستانی آمریکا در دلاور، در حال بررسی کلاه برداری مالیاتی احتمالی هانتر بایدن، روابط او با کسب وکارهای خارجی و طرح های احتمالی پولشویی اوست.

این در حالی است که ادعا می شود ترامپ نیز انتصاب یک شورای ویژه را مدنظر قرار داده تا اطمینان حاصل کند تحقیقات، حتی در صورتی که او از ریاست جمهوری کنار رود، ادامه پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جن ساکی: جو بایدن در مورد پسرش با کاندیداهای دادستانی کل صحبت نمی کند

جن ساکی: جو بایدن در مورد پسرش با کاندیداهای دادستانی کل صحبت نمی کند