مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 06:202020-12-21اجتماعي

سکونت 25 درصد تهرانی ها در بافت فرسوده/ خطر زلزله در کمین پایتخت نشینان


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 25 درصد از مردم تهران در 4 هزار هکتار بافت فرسوده پایتخت زندگی می کنند، گفت: زلزله در کمین مردم تهران است و باید نوسازی بافت فرسوده تسریع یابد.

- زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره خطر زلزله در پایتخت اظهار داشت: نمی توان از وقوع زلزله پیشگیری کرد ولی قطعا انجام تمهیداتی جهت کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از آن امری ضروری است و همیشه مورد توجه قرار گرفته از جمله اینکه سوله های مدیریت بحران در نظر گرفته شده و آموزش هایی به شهروندان ارائه شده است.

وی افزود: البته ارائه آموزش ها به شهروندان تا کنون به اندازه کافی نبوده و رسانه های رسمی کشور مانند انتشار مداوم اخبار باید ارائه آموزش ها را به صورت مستمر انجام دهند و در این آموزش ها علاوه بر معرفی سوله های بحران مکان هایی که در هنگام وقوع زلزله امن تر هستند معرفی کنند.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه کشور ما در منطقه زلزله خیز جهان قرار دارد، گفت: پس از وقوع زلزله بم موضوع ایمنی بیشتر ساختمان ها مورد توجه قرار گرفت ولی با این وجود تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونت 25 درصد تهرانی ها در بافت فرسوده/ خطر زلزله در کمین پایتخت نشینان

سکونت 25 درصد تهرانی ها در بافت فرسوده/ خطر زلزله در کمین پایتخت نشینان