مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 06:002020-12-21اقتصادي

مجتمع گلخانه ای ماژان؛ آماده واگذاری به سرمایه گذاران


در اجرای طرح نهضت گلخانه ای در ماژان اجرای عملیات اجرایی مجتمع گلخانه ای آغاز شده است که در این مجتمع 38 قطعه زمین با مساحت 10 هزار متر مربع با کاربری گلخانه ای برای سرمایه گذاران با اولویت متقاضیان بومی پیش بینی شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف گفت: در اجرای طرح نهضت گلخانه ای در ماژان اجرای عملیات اجرایی مجتمع گلخانه ای آغاز شده است که در این مجتمع 38 قطعه زمین با مساحت 10 هزار متر مربع با کاربری گلخانه ای برای سرمایه گذاران با اولویت متقاضیان بومی پیش بینی شده است.

محمد علی آخوندی، امروز دوشنبه یکم دی در جلسه کاری با اعضای شورای بخش جلگه ماژان با بیان اینکه بسیاری از شبکه آب شرب روستاهای فرسوده است که نیاز به نوسازی دارد، اظهار کرد: نرخ هدر رفت آب در شهرستان بسیار زیاد می باشد که در راستای تعویض شبکه های آب شرب اقدامات بسیاری باید صورت پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از اجرای تعویض هشت و نیم کیلومتر شبکه آب شرب در دهستان براکوه خبر داد و افزود: با افزایش یک حلقه چاه به شبکه آب شرب مشکل تامین آب در روزهای تعطیل و تابستان در این دهستان مرتفع خواهد شد.

فرماندار خوسف گفت: در حال حاضر به 56 روستا با تانکر آبرسانی می شود که با اجرای پروژه هوایی تا پایان سال پنج روستا از چرخه آبرسانی سیار خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع گلخانه ای ماژان؛ آماده واگذاری به سرمایه گذاران

مجتمع گلخانه ای ماژان؛ آماده واگذاری به سرمایه گذاران