مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 05:002020-12-21اقتصادي

«سیما» چقدر از پخش مسابقات ورزشی به جیب می زند؟


سالیان طولانی است که هیچ شفافیت در مورد درآمد حاصل از تبلیغات ناشی از پخش مسابقات ورزشی وجود ندارد و خارج از بدنه مدیریتی سازمان صدا و سیما کسی نمی داند که از مسابقات ورزشی رشته های مختلف چه میزان در آمدزایی می شود.

- سالیان طولانی است که هیچ شفافیت در مورد درآمد حاصل از تبلیغات ناشی از پخش مسابقات ورزشی وجود ندارد و خارج از بدنه مدیریتی سازمان صدا و سیما کسی نمی داند که از مسابقات ورزشی رشته های مختلف چه میزان در آمدزایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اینکه درآمد حاصل از تبلیغات ناشی از پخش مسابقات ورزشی در قانون بودجه سال 99 معادل 50 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و از این میزان 30 درصد به وزارت ورزش و جوانان و 70 درصد به سازمان صدا و سیما اختصاص می یابد، بنابراین سهم وزارت ورزش معادل 15 میلیارد تومان خواهد بود.

بر اساس لایحه بودجه سال 1400 نیز درآمد حاصل از تبلیغات ناشی از پخش مسابقات ورزشی 150 میلیارد تومان برآورد شد که باید به نسبت 30 به 70 بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما تقسیم شود، در صورت تصویب این رقم از سوی مجلس شورای سهم وزارت ورزش معادل 45 میلیارد تومان خواهد بود.

موضوع مهمی که به طور حتم باید از سوی متولیان امر مدنظر قرار گیرد این است که برآورد درآمدها حاصل از تبلیغات ناشی از پخش مسابقات ورزشی باید بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیما» چقدر از پخش مسابقات ورزشی به جیب می زند؟

«سیما» چقدر از پخش مسابقات ورزشی به جیب می زند؟