مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 03:202020-12-20فرهنگي

روایت «کمیته»؛ از شایعات تا واقعیت ها/ پونز زدن به پیشانی کار که بود؟


تهیه کننده و کارگردان «کمیته» همزمان با رونمایی از این مستند در جشنواره «سینماحقیقت» به طرح نکاتی درباره مصائب و دست اندازهای موجود در مسیر مستندسازی با موضوع تحولات تاریخ معاصر پرداختند.

- تهیه کننده و کارگردان کمیته همزمان با رونمایی از این مستند در جشنواره سینماحقیقت به طرح نکاتی درباره مصائب و دست اندازهای موجود در مسیر مستندسازی با موضوع تحولات تاریخ معاصر پرداختند.

خبرگزاری مهر -گروه هنر-نیوشا روزبان: همزمان با برگزاری چهاردهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت بازار تماشای فیلم مستند و صحبت از تازه ترین تولیدات این حوزه داغ شده است، مستندهایی با موضوعات متفاوت که برخی از آن ها سوژه هایی بکر و کمتر پرداخته شده دارند؛ یکی از این مستندها، مستند کمیته به کارگردانی عبدالحسین بدرلو و تهیه کنندگی مصطفی فتاحی است، این مستند برای اولین بار به نقاط قوت و ضعف تجربه تشکیل کمیته از اواخر دهه 50 تا دهه 70 اشاره کرده است، مستندی مصاحبه محور که می تواند برای علاقه مندان به تاریخ معاصر و تحولات مرتبط با انقلاب اسلامی ایران دیدنی باشد.

همزمان با رونمایی این مستند در جشنواره سینماحقیقت میزبان عبدالحسین بدرلو کارگردان و مصطفی فتاحی تهیه کننده این پروژه در خبرگزاری مهر با عوامل مستند کمیته همزمان با رونمایی آن در جشنواره سینم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «کمیته»؛ از شایعات تا واقعیت ها/ پونز زدن به پیشانی کار که بود؟

روایت «کمیته»؛ از شایعات تا واقعیت ها/ پونز زدن به پیشانی کار که بود؟