مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 14:352020-12-20سياسي

تقویت ارتباط با جامعه و صنعت در دستور کار دانشگاه شهید چمران اهواز قرار دارد


علی حقیقی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در حوزه پژوهش و فناوری این دانشگاه مأموریت های ویژه ای تعریف شده که بخشی از این مأموریت به انتشار مقالات کیفی اختصاص دارد چرا که تمامی نظام های .

- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: یکی از مهمترین فعالیت های این دانشگاه در سال های اخیر تقویت ارتباط با جامعه و صنعت است که توانسته ایم در این حوزه قرارداد های پژوهشی مهمی را منعقد کنیم.

علی حقیقی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در حوزه پژوهش و فناوری این دانشگاه مأموریت های ویژه ای تعریف شده که بخشی از این مأموریت به انتشار مقالات کیفی اختصاص دارد چرا که تمامی نظام های رتبه بندی ملی و بین المللی بر انجام مقالات و ارجاعات تأکید دارند.

حقیقی افزود: یکی از مهمترین فعالیت های دانشگاه در سال های اخیر تقویت ارتباط با جامعه و صنعت است که توانسته ایم در این حوزه قرارداد های پژوهشی مهمی را در تمامی دانشکده ها با دستگاه ها و نهاد های اجرایی استان خوزستان منعقد کنیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: برای توسعه و پیشرفت راهی جز حرکت در مسیر تبدیل شدن به دانشگاه های نسل سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ارتباط با جامعه و صنعت در دستور کار دانشگاه شهید چمران اهواز قرار دارد

تقویت ارتباط با جامعه و صنعت در دستور کار دانشگاه شهید چمران اهواز قرار دارد