مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-20سياسي

این 10 سالگی مبارک نیست


10 سال از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها گذشت، ولی نمی توان برگشت و به گذشته آن نگاه کرد و عملکرد دولت ها در طرحی که قرار بود تحول اقتصادی را به همراه داشته باشد تحسین کرد و بابت آن تبریک گفت؛ طرحی که محمود احمدی نژاد با جنجال بسیار مصوبه آن را گرفت و با لبخند از شروع آن خبر داد و دولت بعد با وجود اعلام اصلاح مسیر منحرف شده نتوانست تغییری در آن ایجاد کند و یارانه ای دیگر بر آن افزود و مشخص نیست این جریانی که تا کنون بیش از 400 هزار میلیارد تومان را خرج نقدی خود کرده کجا قراراست به پایان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دی ماه 1388 بعد از مدت ها بحث و چالش بین دولت و مجلس در نهایت دولت مصوبه لایحه ای که به عنوان طرح تحول اقتصادی به مجلس برده بود را با وجود اختلاف نظرها، با رای نهایی شورای نگهبان دریافت کرد.

افزایش 400 درصدی و تورم سنگین محمود احمدی نژاد - رییس جمهور وقت - در 27 آذرماه 1389 به رسانه ملی آمد و اعلام کرد که اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و ارائه حامل های انرژی با قیمت اصلاح شده را رسما آغاز خواهد کرد.

بر این اساس از فردای این اعلام، مردم یکباره شاهد افزایش قیمت سوخت با شیبی تند و حداقل 400 درصدی بودند؛ به طوری که بنزین از لیتری 100 به 400 تومان سهمیه ای و 700 تومان آزاد و گازوییل از لیتری 16.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این 10 سالگی مبارک نیست

این 10 سالگی مبارک نیست