مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-20پزشكي

فضای بسته عامل مهم و تأثیرگذار در انتقال ویروس کرونا


سخنگوی ستاد ملی کرونا با ابزار نگرانی از فرا رسیدن فصل زمستان و برگزاری دورهمی های خانوادگی، گفت: فضای بسته عامل مهم و تأثیرگذار در انتقال ویروس کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا بیان اینکه با کمک کادر درمان، مسئولین اجرایی و گروه های جهادی شاهد مهار پیک اول بیماری در اردیبهشت ماه بودیم، افزود: با کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی موج دوم کرونا در شهرهای جنوبی کشور آغاز شد که توانستیم با تجربیات موجود به کنترل بیماری بپردازیم.

خدمات دهی به سالمندان و بیماران زمینه ای برای کاهش آمار فوتی ها وی با تاکید بر اینکه فضای بسته عامل مهم و تأثیرگذار در انتقال بیماری کرونا است، اظهار کرد: نگرانی ما هم فرارسیدن فصل زمستان و دورهمی های خانوادگی به ویژه در شب یلدا است که اگر پروتکل ها رعایت نشود شاهد پیک بعدی بیماری در هفته های اول زمستان خواهیم بود.

رییسی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا در حوزه درمانی هنگام شیوع با کمبودهای زیادی رو به رو شدند، گفت: با توجه به شرایط مطلوب شبکه بهداشت و درمانی کشور شاهد کمبود تخت های بیمارستانی به صورت جدی نبودیم.

وی با بیان اینکه در طرح های غربالگری با تمرکز بر افراد سالمند و آسیب پذیر در دوره اول بیش از 80 میلیون نفر غربالگری شدند طرح های غربالگری با تمرکز بر افراد سالمند و آسیب پذیر در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای بسته عامل مهم و تأثیرگذار در انتقال ویروس کرونا

فضای بسته عامل مهم و تأثیرگذار در انتقال ویروس کرونا