مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-20سياسي

«یلدا» در ایران و کشورهای منطقه چگونه می گذرد؟


در نشست هم اندیشی «یلدا؛ همبستگی منطقه ای» درباره مفهوم یلدا و مراسم ها و برنامه هایی که در این شب در ایران، تاجیکستان، قرقیزستان و افغانستان برگزار می شود سخن گفته شد.

- در نشست هم اندیشی یلدا؛ همبستگی منطقه ای درباره مفهوم یلدا و مراسم ها و برنامه هایی که در این شب در ایران، تاجیکستان، قرقیزستان و افغانستان برگزار می شود سخن گفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، نشست مجازی هم اندیشی یلدا؛ همبستگی منطقه ای به میزبانی مؤسسه فرهنگی اکو و با همکاری مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه و بنیاد سعدی و با حضور غلامعلی حداد عادل - رییس بنیاد سعدی -، سعید خطیب زاده - سخنگوی وزارت امور خارجه ایران -، عبدالغفور لیوال - سفیر جمهوری اسلامی افغانستان در ایران -، نظام الدین زاهدی - سفیر جمهوری تاجیکستان در ایران- ، آواز بیگ عبدالرزاق اف -سفیر جمهوری قرقیزستان در ایران -، سرور بختی - رییس مؤسسه فرهنگی اکو - و احمد پاکتچی -رییس پژوهشکده دانشنامه نگاری - برگزار شد.

در ابتدای این نشست سرور بختی، رییس مؤسسه فرهنگی اکو با اشاره به اهمیت میراث فرهنگی مشترک گفت: یکی از مهمترین رسالت های مؤسسه فرهنگی اکو پاسداشت میراث مشترک فرهنگی مردمان این منطقه است که موجب تداوم فرهنگ، پایداری هویت های گوناگون و تنوع میراث فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یلدا» در ایران و کشورهای منطقه چگونه می گذرد؟

«یلدا» در ایران و کشورهای منطقه چگونه می گذرد؟