مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-20حوادث

فاضلاب شهری؛ ایستگاه پایانی سارق فراری


فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری سارق خودرو و منازل که حین تعقیب و گریز پلیس آگاهی به کانال فاضلاب شهری پناه برده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سرهنگ حسین زارع طی گفت وگویی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و منازل شهروندان در شهرستان بابلسر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی محل وقوع سرقت ها سارق حرفه ای شناسایی شد.

زارع با اشاره به اینکه متهم از سارقان غیر بومی و اهل یکی از استان های کشور است، افزود: این فرد با اجاره منزلی در یکی از شهرستان های همجوار، اقدام به سرقت در شهرستان بابلسر می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی قضایی از کشف خودروی سرقتی به همراه مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل اثاثیه منزل، قطعات ومحتویات داخل خودرو به ارزش بیش از یک میلیارد ریال از مخفیگاه متهم خبر داد.

این مسوول خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات رد متهم به سرقت را در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و در عملیاتی غافل گیرانه این فرد را که برای فرار از دست قانون به داخل کانال فاضلاب شهری پناه برده بود، شناسایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب شهری؛ ایستگاه پایانی سارق فراری

فاضلاب شهری؛ ایستگاه پایانی سارق فراری