مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-20اقتصادي

70 درصد از دفاتر گردشگری البرز فعال نیستند


معاون گردشگری میراث فرهنگی استان البرز با بیان اینکه حدود 70درصد از دفاتر گردشگری استان فعال نیستند، گفت: قسمت اعظم بروز این مشکلات به دلیل شیوع بیماری کرونا است و بخشی دیگر به مسائل اقتصادی سال گذشته باز می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سعید دوستانی، معاون گردشگری میراث فرهنگی استان البرز، ظهر امروز، در یازدهمین نشست کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز در خصوص مسائل حمایتی و اهمیت برقراری تگاتنگ با انجمن های حوزه گردشگری، گفت: این مهم در دستور کار دولت قرار داده شده و در این رابطه اقدامات لازم از جمله تخصیص تسهیلات ویژه آسیب دیدگان کرونا   برای بخش های مختلف از جمله حوزه گردشگری دنبال شده است.

مشاغل آسیب دیده از کرونا در سامانه میراث فرهنگی ثبت نام کنند معاون گردشگری میراث فرهنگی استان البرز ادامه داد: از سوی وزارت میراث فرهنگی سامانه ای راه اندازی شد تا دریافت اطلاعات لازم و نام نویسی کسب و کارهای فعال حوزه گردشگری که در اثر کرونا آسیب دیده اند، از طریق آن انجام شود و درخواست کنندگان بتوانند از طریق ثبت نام در سامانه کارا این وام ها را دریافت کنند.

این مقام مسؤول بیان کرد: قرار بود تا پایان آبان ماه امسال لیست این اسامی بسته شود و بتوانیم آن را از وزارت میراث فرهنگی دریافت کرده و به وزارت کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد از دفاتر گردشگری البرز فعال نیستند

70 درصد از دفاتر گردشگری البرز فعال نیستند