مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-20سياسي

ورود سپاه به عرصه مقابله با کرونا از آشفتگی جامعه جلوگیری کرد


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به موفقیت این استان در اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی با حضور بسیجیان، گفت: ورود سپاه به عرصه مقابله با کرونا از آشفتگی جامعه جلوگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدچار به هم ریختگی نشد و از همان ابتدا با وجود آنکه از ابعاد شیوع این ویروس مطلع نبودیم بر اوضاع مسلط شدیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در جلسات به مدیران اعلام کردیم که هر مشکلی قابل حل بوده و سپاه با تمام توان آماده کمک به دستگاه های اجرایی است، عنوان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی گیلان مستقر شدیم و برای جبران کمبود کادر پرستار، نیروی جدید از یگان صابرین لشکر و گردان های امام حسین را وارد میدان کردیم.

سردار عبدالله پور به تولید مواد بهداشتی و هماهنگی با کارخانجات اشاره و تصریح کرد: گروه های جهادی در مساجد و پایگاه های مقاومت اقدام به تولید ماسک کردند همچنین سپاه با تمام دستگاه های موجود و با کمک نیروی دریایی سپاه و تیپ میرزا کوچک تمام استان را گندزدایی کرد تا آرامش اولیه به جامعه برگردد گروه های جهادی در مساجد و پایگاه های مقاومت اقدام به تولید ماسک کردند همچنین سپاه با تمام دستگاه های موجود و با کمک نیروی دریایی سپاه و تیپ میرزا کوچک تمام استان را گندزدایی کرد تا آرامش اولیه به جامعه برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سپاه به عرصه مقابله با کرونا از آشفتگی جامعه جلوگیری کرد

ورود سپاه به عرصه مقابله با کرونا از آشفتگی جامعه جلوگیری کرد