مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-20سياسي

دو شهید گمنام دیگر در دانشگاه سمنان تدفین می شوند


رییس دانشگاه سمنان از خاک سپاری دو شهید گمنام در دانشکده دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و منابع طبیعی دانشگاه سمنان در دی ماه امسال خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان رییس دانشگاه سمنان از خاک سپاری دو شهید گمنام در دانشکده دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و منابع طبیعی دانشگاه سمنان در دی ماه امسال خبر داد و گفت: این دو شهید والامقام همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خاکسپاری می شوند.

دکتر مسعود نصیری زرندی اظهار کرد: پیکر این دو شهید والامقام در دی ماه و در ایام شهادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و منابع طبیعی دانشگاه سمنان در شهرستان مهدیشهر تدفین و آرام می گیرند .

وی با اشاره به اینکه دانشگاه سمنان پیش از این نیز میزبان یک شهید گمنام دیگر بوده خاطرنشان کرد: با تشیع و تدفین این دو شهید والا مقام که یادگاران هشت سال دفاع جانانه در برابر دشمن هستند، تعداد شهدای آرمیده در دانشگاه سمنان به سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس می رسد.

رییس دانشگاه سمنان تصریح کرد: این شهدای تازه تفحص شده ، 20 و 21 ساله هستند که در عملیات های والفجر 4 در منطقه پنجوین عراق و نیز عملیات والفجر یک در منطقه فکه آسمانی شدند نصیری زرندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شهید گمنام دیگر در دانشگاه سمنان تدفین می شوند

دو شهید گمنام دیگر در دانشگاه سمنان تدفین می شوند