مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-20اقتصادي

صادرات یک میلیارد دلاری پسته در 9 ماهه امسال


رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون ایران گفت: بر اساس آخرین آمار گمرک نزدیک به یک میلیارد دلار صادرات پسته در 9 ماهه امسال داشتیم که در شرایط تحریم این میزان ارزآوری پسته مایه مباهات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین مهرابی در حاشیه افتتاح موزه پسته و رونمایی از کتاب سکه خندان در شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته اظهار داشت: شرکت تعاونی تولیدکنندگان پسته با نیم قرن سابقه تلاش و فعالیت عضو حقیقی انجمن اقتصاد کشاورزی ایران است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان و عضو انجمن اقتصاد کشاورزی ایران با اشاره به کتاب سکه خندان به نویسندگی محسن هاشمی، تصریح کرد: انجمن اقتصاد کشاورزی ایران با توجه به مجموعه تاریخ نگاری مستندشده دقیق نیم قرن تلاش تعاونی تولیدکنندگان پسته از نویسنده این کتاب قدردانی می کند؛ نویسنده تلاش داشته به دور از تعصب ها و جانبداری و مسائل سیاسی غیرلازم، مسیر حرکت در شکل گیری این نهاد را ترسیم کند تا بتواند اندوخته هایی برای سایر نهادهای خصوصی کشور ایجاد کند.

وی تصریح کرد: انجمن اقتصاد کشاورزی ایران مجدانه لازم می داند این اثر فاخر برجسته که تصویری از تلاش های محلی را برای ساماندهی یک مسئله مهم کشاورزی داشته است، تقدیر و تشکر کند تا فرهنگ کار جمعی را به صورت درخشان در کشور نهاین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات یک میلیارد دلاری پسته در 9 ماهه امسال

صادرات یک میلیارد دلاری پسته در 9 ماهه امسال