مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-20اقتصادي

پیاده راه خیابان امیرکبیر اراک به بهره برداری رسید


پیاده راه خیابان امیرکبیر اراک به بهره برداری رسید.

- ایسنا/مرکزی پیاده راه خیابان امیرکبیر اراک به بهره برداری رسید.

محمدکریم شفیعی شهردار اراک 30 آذرماه در حاشیه افتتاح پیاده راه خیابان امیرکبیر اراک در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پروژه پیاده راه سازی در مرکز شهر اراک، اظهار کرد: این پروژه از میدان ارگ تا سه راه ارامنه و اطراف بازار تاریخی اراک در فازهای مختلف اجرایی می شود و در واقع محلی برای تردد و توسعه گفتمان شهری خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای فاز اول این پروژه حدود 17 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است، گفت: در فاز نخست میدان شهدا، خیابان امیرکبیر، یک سوم خیابان محسنی، میدان ارگ و خیابان حصار باید تا سال آینده پیاده راه شود و در فاز دوم خیابان مخابرات، میدان شهدا، خیابان بهشتی تا میدان هفت تیر پیاده راه می شود.

شهردار اراک هزینه صرف شده برای پیاده راه شدن خیابان امیرکبیر اراک حدود 5 میلیارد تومان دانست و گفت: پیاده راه کاملا آماده بهره برداری برای مردم است و تمامی مشکلات و معارضاتی که وجود داشت نیز رفع شد.

شفیعی با بیان اینکه مرحله بعدی فاز نخست، پیاده راه شدن ضلع شمالی میدان شهداست و روبروی بازار که به زودی کاور می شود تا کار پیاده راه سازی آغاز شود، درخصوص کف سلزی صورت گرفته در خیابان محسنی گفت: کف سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده راه خیابان امیرکبیر اراک به بهره برداری رسید

پیاده راه خیابان امیرکبیر اراک به بهره برداری رسید