مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-20سياسي

با در خانه ماندن تلاش پرستاران را ارج بنهیم


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان گفت: مردم در شب یلدا که یکی از نگرانی های این عزیزان است در خانه بمانند و در حقیقت تلاش پرستاران را اینگونه ارج نهاده و مانع تلاش مضاعفشان شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج)خوزستان، امروز در حاشیه مراسم تجلیل و تقدیر از پرستاران و افتتاح دو بخش درمانی در کلینیک دارالشفا سپاه خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش عزیزان پرستار در خط مقدم مبارزه با کرونا قابل اندازه گیری نیست و نمی توانیم چیزی را با زحماتشان برابر بدانیم.

وی افزود: به همین خاطر به عنوان یک ذره ی بی مقدار حضور پیدا کردیم تا در اینجا از بخشی از زحماتشان تقدیر به عمل آوریم و اجر واقعی را حضرت پروردگار به آن ها عنایت خواهد کرد .

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج)خوزستان گفت: نکته ای که حائز اهمیت است و در این روز حساس باید عرض کنم، توجه مردم خوب، مومن، ولایتمدار و شهیدپرور استان خوزستان است که قدر این عزیزان را بدانند.

وی افزود: به همین دلیل مردم در شب یلدا که یکی از نگرانی های این عزیزان است در خانه بمانند و در حقیقت تلاش پرستاران را اینگونه ارج نهاده و مانع تلاش مضاعفشان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با در خانه ماندن تلاش پرستاران را ارج بنهیم

با در خانه ماندن تلاش پرستاران را ارج بنهیم