مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-20سياسي

تجلیل از پرستاران مجتمع آموزشی درمانی بعثت همدان


همزمان با روز پرستار، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه، رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از پرستاران مجتمع آموزشی درمانی بعثت همدان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مراسم تجلیل از پرستاران مجتمع آموزشی درمانی بعثت با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه همدان، رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و جمعی از مسئولان دانشگاه برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با ادای احترام به شهدای سلامت و شهدای دانشگاه با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد: در دانشگاه تست کرونا ی تعداد 3 هزار نفر از پرستاران مثبت شده است.

رشید حیدری مقدم با بیان اینکه با وجود برخی محدودیت ها کوچکترین خللی در ماموریت های بیمارستان های استان اتفاق نیافتاده، خدمت رسانی و اقدامات کادر بهداشت و درمان را جهاد در راه خدا عنوان کرد و گفت: کارکنان حوزه بهداشت و درمان از سلامت خود و خانواده شان برای سلامتی مردم می گذرند.

وی افزود: 3 هزار فرد مبتلا در ایام کرونا کسانی بودند که علائم بالینی پیدا کردند تعداد 4 هزار کادر پرستاری 25 درصد کرونا مثبت علامت دار شدند و تلاش کردیم هیچ بیماری به بیمارستان مراجعه نکرده که از خدمت بهره مند نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پرستاران مجتمع آموزشی درمانی بعثت همدان

تجلیل از پرستاران مجتمع آموزشی درمانی بعثت همدان