مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-20فرهنگي

«خانه امن» سخت ترین سریال حمیدرضا پگاه/ نقش منفی باز خواست می شود


حمیدرضا پگاه بازیگر سریال «خانه امن» در برنامه «ایرانیش» این پروژه را به دلیل سکانس ها و دیالوگ های طولانی سخت ترین کار خود در بازیگری عنوان کرد.

- حمیدرضا پگاه بازیگر سریال خانه امن در برنامه ایرانیش این پروژه را به دلیل سکانس ها و دیالوگ های طولانی سخت ترین کار خود در بازیگری عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا پگاه که شب گذشته 29 آذرماه به عنوان مهمان در برنامه ایرانیش حضور داشت در این برنامه درباره بازیگر شدنش گفت: من از کودکی که فیلم و سریال نگاه می کردم خودم را جای قهرمان ها می گذاشتم و دوست داشتم قهرمان زندگی باشم که البته در واقعیت این اتفاق نمی افتد و فقط در بازی می توانیم قهرمان باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که بیشتر چه نقش هایی را دوست دارد؟ عنوان کرد: نقش های چالش انگیز را بیشتر دوست دارم اینکه شخصیت عجیب و غریب نباشد ولی فراز و نشیب داشته باشد.

او همچنین درباره مهمانی در شب یلدا توضیح داد: من مهمانی نمی روم و مهمان هم دعوت نمی کنم.

این کار در درجه اول احترام به خودمان و شعور خودمان است و در نهایت روز پرستار هم هست و باید ضمن تبریک باری روی دوش آنها نباشیم.

آنها کنار خانواده نیستند و ما چرا زحمت آنها را زیاد کنیم؟ پگاه همچنین درباره ایفای نقش های منفی نیز گفت: خیلی وقت ها مردم نقش ها را باور می کنند و بازیگر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه امن» سخت ترین سریال حمیدرضا پگاه/ نقش منفی باز خواست می شود

«خانه امن» سخت ترین سریال حمیدرضا پگاه/ نقش منفی باز خواست می شود