مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 08:302020-12-20بين الملل

تکذیب ادعای سلب تابعیت خالد مشعل و راشد الغنوشی


منابع سودانی، فلسطینی و تونسی آگاه، شایعات برخی از رسانه ها مبنی بر سلب تابعیت سودانی از خالد مشعل و راشد الغنوشی را رد و اعلام کردند که این اخبار به هیچ وجه صحت ندارد و یک گمراه سازی رسانه های و سیاسی عمدی است.

- منابع سودانی، فلسطینی و تونسی آگاه، شایعات برخی از رسانه ها مبنی بر سلب تابعیت سودانی از خالد مشعل و راشد الغنوشی را رد و اعلام کردند که این اخبار به هیچ وجه صحت ندارد و یک گمراه سازی رسانه های و سیاسی عمدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، این منابع که نخواستند نامشان فاش شود، خاطرنشان کردند که خالد مشعل، رییس سابق دفتر سیاسی جنبش حماس هیچ روزی تابعیت یا پاسپورت سودانی نداشته است و اساساً خواهان دریافت این مدارک نشده، چراکه نیازی به آنها نداشته و او تابعیت اردنی داشته که از او سلب نشده است.

منابع درمورد راشد الغنوشی، رییس پارلمان تونس نیز گفتند که مسئولان سودانی در دهه های نود قرن گذشته پاسپورت دیپلماتیک امنیتی به وی داده بودند چراکه وی از شخصیت های سیاسی تاثیرگذار بوده است، این پاسپورت به معنای دست یابی به تابعیت نیست بلکه یک سند برای انجام سفرها است، نه چیز دیگری.

منابع گفتند، شایان ذکر است که راشد الغنوشی این پاسپورت را بیش از 12 سال قبل به سفیر سودان در لندن به محض دست یابی به پناهندگی در انلگیس تحویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ادعای سلب تابعیت خالد مشعل و راشد الغنوشی

تکذیب ادعای سلب تابعیت خالد مشعل و راشد الغنوشی