مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 08:102020-12-20اقتصادي

مزیت خرید اقساطی از مدیران خودرو


مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده، گفت: با توجه به ادامه ممنوعیت واردات خودرو در سال بعد، خرید اقساطی از مدیران خودرو در بازار فعلی می تواند یک خرید حساب شده باشد.

- محمد حسین صفایی، با بیان این مطلب و با اشاره به وضعیت بازار خودرو در شرایط فعلی و محدودیت در عرضه مدل های صفر کیلومتر به خصوص در سگمنت کراس اوور و شاسی بلند، مدیران خودرو را یکی از معدود شرکت هایی دانست که در این شرایط به تولید و عرضه پر تعداد خودرو ادامه می دهد.

وی گفت: مدیران خودرو به واسطه آمار تولید بالا در این شرایط می تواند فروش اقساطی با شرایط مناسب را به خریداران خودرو ارائه کند که در این بازار، مزیت بزرگی برای یک خودروسازی به شمار می رود.

به گفته صفایی، در حال حاضر خرید خودروی صفر کیلومتر با پلاک سال کند، منطقی ترین کار خرید اقساطی خودرو از عرضه کنندگان شرکتی است.

وی با اشاره به مزیت های خودروی صفر کیلومتر نسبت به کارکرده خاطرنشان کرد: با توجه به قیمت تعمیرات و لوازم یدکی خودرو در بازار، خرید خودروی صفر کیلومتر اقساطی می تواند به واسطه برخورداری از گارانتی و شبکه نمایندگی های گسترده یک خودروساز، یک پس انداز منطقی برای سال های آتی باشد.

بر اساس این گزارش، ایکس 55، ایکس 33 اس، ایکس 22، 315 پلاس اتوماتیک، آریزو 5 توربو، تیگو 5، آریزو 6 و تیگو 7 از جمله خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت خرید اقساطی از مدیران خودرو

مزیت خرید اقساطی از مدیران خودرو