مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-20سياسي

تلاش کارگروه زنان و خانواده وزارت کشور برای کاهش سهل انگاری ها در برابر کرونا


مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: سلامتی را نباید با سهل انگاری نسبت به پروتکل های بهداشتی یا برگزاری دورهمی در معرض خطر قرار دهیم و کارگروه زنان و خانواده وزارت کشور در راستای جلوگیری از این سهل انگاری ها تلاش خواهد کرد.

- ایسنا/مرکزی مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: سلامتی را نباید با سهل انگاری نسبت به پروتکل های بهداشتی یا برگزاری دورهمی در معرض خطر قرار دهیم و کارگروه زنان و خانواده وزارت کشور در راستای جلوگیری از این سهل انگاری ها تلاش خواهد کرد.

فریبا نظری پورکیایی 30 آذرماه در جریان بازدید مسئولان استان از بیمارستان امیرالمومنین که به مناسبت روز پرستار انجام شد، در ارتباطی ویدئوکنفرانسی با بیان اینکه، هر سال در روز پرستار از زحمات و صبوری و فداکاری سفیدپوشان تجلیل می کنیم، گفت: امسال تقارن روز پرستار با آخرین روز پاییز این نوید را می دهد که امیدوارانه به سپیدی زمستان سلام بگوییم و در مقابل، پایانی برای زحمات پرستاران سفیدپوش رقم بخورد و این پاکی و سپیدی زمستان مرارت های کادر درمان را بپوشاند و خاتمه بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز با بیان اینکه در یک امتحان الهی یک ساله، امروز میهمان کادر درمان بیمارستان امیرالمومنین هستیم، بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کارگروه زنان و خانواده وزارت کشور برای کاهش سهل انگاری ها در برابر کرونا

تلاش کارگروه زنان و خانواده وزارت کشور برای کاهش سهل انگاری ها در برابر کرونا