مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-20سياسي

حضور خادمان آستان قدس رضوی در جمع پرستاران بیمارستان فوق تخصصی اکبر


به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و هفته گرامیداشت پرستار، جمعی از خادمان آستان قدس رضوی و همچنین پرسنل نیروی انتظامی و آتش نشانی با حضور در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر از تلاش های پرستاران این مرکز قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، پخش مستقیم برنامه مدیحه سرایی از کنار ضریح نورانی امام رضا (ع) ویژه پرستاران و کادر درمانی بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر و مراسم سفره آرایی ویژه شب یلدا  توسط خادمان آستان قدس رضوی از جمله برنامه های این مراسم بود.

رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات ارزنده و خالصانه پرستاران در دوران مبارزه با کرونا اظهار کرد: تلاش های پرستاران در خدمات رسانی به بیماران  به خصوص در شرایط کنونی که درگیر ویروس کرونا هستیم و زحمات پرستاران دو چندان نیز شده است وبا هیچ هدیه مادی قابل جبران نیست.

دکتر علی جعفری تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، در نبرد جبهه های حق علیه باطل دشمن وجود فیزیکی داشته و نبرد رو در رو بوده است اما در کارزار مقابله با ویروس منحوس کرونا، شرایط به مراتب دشوارتر است زیرا دشمن نه کامل شناخته شده و نه دیده می شود و همین موضوع سختی مقابله با آن را دوچندان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور خادمان آستان قدس رضوی در جمع پرستاران بیمارستان فوق تخصصی اکبر

حضور خادمان آستان قدس رضوی در جمع پرستاران بیمارستان فوق تخصصی اکبر