مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-20فرهنگي

نامزدهای جایزه ادبی سیمرغ معرفی شدند


نامزدهای دریافت پنجمین جایزه داستان کوتاه سیمرغ توسط دبیرخانه این جایزه معرفی شدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داوران پنجمین جایزه داستان کوتاه سیمرغ، 10 نویسنده منتخب از 450 نویسنده شرکت کننده در این دوره از جایزه ادبی مذکور را اعلام کردند.

اسامی برگزیدگان مرحله پایانی پنجمین جایزه داستان کوتاه سیمرغ در بخش ملی به ترتیب حروف الفبا به این ترتیب است: راضیه مهدی زاده از تهران، شقایق بشیرزاده از آلمان، شیما محمدزاده مقدم از اسفراین، مرتضی امینی پور از امیدیه خوزستان، مریم عزیزخانی از تهران و معصومه قدردان از اسفراین.

همچنین اسامی برگزیدگان مرحله پایانی پنجمین جایزه داستان کوتاه سیمرغ در بخش منطقه ای (ویژه نویسندگان ساکن نیشابور و متولد نیشابور در داخل و خارج از کشور) به ترتیب حروف الفبا به این ترتیب هستند: جواد دهنوخلجی، حامد اناری، سولماز اسعدی و محمد اسعدی.

مصطفی بیان دبیر پنجمین جایزه داستان کوتاه سیمرغ گفت: آیین اختتامیه پنجمین جایزه داستان کوتاه سیمرغ، نیمه دوم دی به طور مجازی از کانال و اینستاگرام انجمن داستان سیمرغ نیشابور به نشانی @Simurgh_Dastan پخش می شود.

بر اساس فراخوان این جایزه، جایزه اهدایی در بخش ملی برای نفر اول، سه میلیون تومان و تندیس سیمرغ، نفر دوم، دو میلیون تومان و تندیس سیمرغ و نفر سوم، یک میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای جایزه ادبی سیمرغ معرفی شدند

نامزدهای جایزه ادبی سیمرغ معرفی شدند