مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-20اجتماعي

تذکر فراهانی به شهرداری به دلیل بی توجهی در حفاظت از پارک پردیسان


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بی توجهی شهرداری و سازمان محیط زیست، منجر به شرایط نامطلوب پارک پردیسان و انباشت زباله ها در این فضا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید فراهانی در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور با اشاره به وضعیت پارک پردیسان تهران گفت: پارک پردیسان مشهور ترین پارک طبیعت ایران و از سرمایه های طبیعی و زیستی شهر تهران است که پذیرای همشهریان برای گذران اوقات فراغت و تفرج است.

برهمین اساس می بایست از خدمات و زیرساخت هایی در شأن شهروندان معزز تهرانی برخوردار باشد و اداره آن الگویی برای اداره پارک های طبیعت و مناطق زیست محیطی کشور باشد.

وی افزود: متأسفانه طی چند روز گذشته شاهد انتشار تصاویری از انباشت زباله و فقدان توجه به نظافت و پاکیزگی پارک پردیسان به ویژه در محدوده شرقی این پارک در رسانه های اجتماعی هستیم.

تصاویری که حکایت از بدعهدی و بی توجهی ما در صیانت و حفاظت از محیط زیست آن هم در چند قدمی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور است.

رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تاکید کرد: بر همین اساس و با عنایت به لزوم توجه به صیانت از سرمایه های طبیعی و زیستی در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره لزوم توجه به نگهداشت و پاکیزگی پارک پردیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر فراهانی به شهرداری به دلیل بی توجهی در حفاظت از پارک پردیسان

تذکر فراهانی به شهرداری به دلیل بی توجهی در حفاظت از پارک پردیسان