مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-20ورزشي

بگومگوهای بی حاصل داخلی انرژی کشور را برای حل مشکلات هدر می دهد


دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر ضرورت تلاش برای ارتقای سطح کارآمدی انقلاب گفت: بگومگوهای بی حاصل داخلی بین جریانات سیاسی، - انرژی کشور را برای حل مشکلات هدر می دهد.

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید براینکه گروه ها و جناح های سیاسی در کشور برای حل اختلافات و همگرایی در مسیر آرمان های انقلاب باید راه گفتگو و تعامل را درپیش گیرند، افزود: تعامل به جای تقابل اصول راهبردی در حل مشکلات کشور و متضمن منافع ملی است.

نماینده مردم بابل با اشاره به تاکید اخیر رهبر معظم انقلاب برای گفتگو و رفع اختلافات بین گروههای سیاسی و احزاب افزود: راهبرد ترسیمی رهبر فرزانه انقلاب ظرفیت های بی بدیلی برای هم افزایی و وحدت رویه سیاسی در کشور ایجاد می کند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر ضرورت تلاش برای ارتقای سطح کارآمدی انقلاب خاطرنشان کرد: بگو مگوهای بی حاصل داخلی بین جریانات سیاسی، انرژی کشور را برای حل مشکلات هدر می دهد.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت نقش آفرینی مجلس در رفع مشکلات کشور گفت: مجلس انقلابی در چارچوب وظایف کلیدی در صدد کاهش مشکلات اساسی با تعامل قانونمند با دیگر قوای کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بگومگوهای بی حاصل داخلی انرژی کشور را برای حل مشکلات هدر می دهد

بگومگوهای بی حاصل داخلی انرژی کشور را برای حل مشکلات هدر می دهد