مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-20سياسي

آزادراه شهید کسایی تبریز سامان دهی شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بر سامان دهی آزاد راه شهید کسایی تبریز تاکید کرد و گفت: فصل زمستان فرصت مناسبی برای جابجایی درختان و تیرهای برق واقع در حریم آزاد راه است.

- جواد رحمتی، در بیست و نهمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان که همزمان با هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برگزار شد، افزود: از این فصل باید برای حل و فصل مشکلات مربوط به تعریض این آزادراه استفاده کرد و تسریع در این زمینه ضروری است.

وی با اشاره به سهم و وظایف دستگاه های مسئول در حل مسایل مربوط به کنارگذر جنوبی تبریز (آزادراه کسایی)، اظهار کرد: هماهنگی این دستگاه ها به ویژه شهرداری تبریز، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره برق بسیار مهم است.

اعمال محدودیت برای ورود اتوبوس های ورودی از مرند به تبریز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این جلسه خواستار اعمال محدودیت هایی برای ورود اتوبوس های ورودی از سمت مرند به داخل شهر تبریز شد و گفت: ادامه مسیر از طریق آزادراه شهید کسایی برای ورود این خودروها به شهر ضروری است.

اورجعلی علیزاده، با تاکید بر لزوم مشارکت دهیاران در بازگشایی مسیرها و راه های روستایی در زمان بارش برف، افزود: روستاییان نیز برای بازگشایی راه های روستایی باید تا زمان بازگشایی راه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه شهید کسایی تبریز سامان دهی شود

آزادراه شهید کسایی تبریز سامان دهی شود