مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-20سياسي

«بررسی و نقد آثار مرحوم فیرحی» از زبان همکاران و شاگردان


جمعی از شاگردان مرحوم حجت الاسلام و المسلمین داود فیرحی به مناسبت چهلمین روز درگذشت استاد خود، به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی دور هم جمع شدند تا به «بررسی و نقد آثار مرحوم فیرحی» بپردازند.

- همایش بررسی و نقد آثار مرحوم فیرحی با حضور جمعی از صاحبنظران و شاگردان این استاد فقید دانشگاه تهران، به صورت آنلاین از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، حجت الاسلام والمسلمین محمود شفیعی در این همایش گفت: بنده عنوان بحثم را استاد فیرحی بزرگ؛ مرد سیاسی کنشگر گذاشته ام.

اگر بخواهم در مورد فضایل بسیار زیاد ایشان در این جلسه صحبت کنم، قطعاً امکان پذیر نیست، چرا که رودهای خروشان فراوانی در اندیشه ایشان سرازیر بود، لذا عمق اندیشه این استاد را نمی توان در این فرصت بیان کرد، اما بنده درباره اینکه وی یک اندیشمند عادی نبود که صرفاً دانش سیاسی را به خوبی یاد گرفته و در این زمینه تحقیق و پژوهش می کند، صحبت نمی کنم، چرا که معتقدم وی یک اندیشمند سیاسی کنشگر بود و بنده سعی می کنم او را از این منظر معرفی کنم.

عضو هیأت علمی دانشگاه مفید تصریح کرد: اندیشمند سیاسی کنشگر، همانند هر اندیشمند دیگری سعی می کند در تحولات جامعه و تغییرات اجتماعی مؤثر واقع شود و بتواند تأثیرگذار باشد، اما تأثیرگذاری یک اندیشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بررسی و نقد آثار مرحوم فیرحی» از زبان همکاران و شاگردان

«بررسی و نقد آثار مرحوم فیرحی» از زبان همکاران و شاگردان