مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-20اقتصادي

7 راه خلاقانه برای استفاده از سنگ اسلب در دیزاین منزل


درخشش سنگ ها باعث دگرگونی فضای داخلی منزل شما می شود.

چه سبک معماری داخلی و وسایل منزل شما کلاسیک باشد، چه مدرن، سنگ ها تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ دارند و به همین دلیل با هر سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی، به راحتی هماهنگ می شوند.

سنگ اسلب به سنگ های مسطح، مستطیل شکل گفته می شود که در ابعاد بزرگ 220 در 120 با ضخامت 2 سانتیمتر یا بیشتر، تولید و فرآوری می گردند.

علاوه بر ظاهری متنوع، خاص و لوکس، سنگ ها دوام بالایی دارند، نگهداری از آن ها راحت است و عایق صوتی خوبی هستند، در نتیجه انتخابی هوشمندانه برای یک دیزاین حرفه ای هستند.

همچنین سنگ ها ویژگی های خاصی دارند که شما را شگفت زده می کنند، برای مثال سنگ های تراونیکس قابلیت عبور نور دارند و می توانند در دکوراسیون داخلی، بسیار متفاوت عمل کنند.

سنگ های مناسب معماری داخلی منزل استفاده از سنگ های لوکس ساختمانی در فضا و معماری داخلی، کار چالش برانگیز اما جالب و خلاقانه است.

مهم ترین مسئله ای که هنگام کار با سنگ باید در نظر بگیرید، این است که، ویژگی های سنگ با موقعیت و مکان مورد استفاده، متناسب باشد.

به عنوان مثال، برخی از سنگ ها، آب و رطوبت را به راحتی جذب می کنند، در نتیجه، برای سرویس های بهداشتی و حمام نباید مورد استفاده قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 راه خلاقانه برای استفاده از سنگ اسلب در دیزاین منزل

7 راه خلاقانه برای استفاده از سنگ اسلب در دیزاین منزل