مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 05:402020-12-20سياسي

پرستاران اسوه های خدمت به مردم هستند


فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان این که پرستاران ایثار حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار می دهند، گفت: پرستاری مصداق عینی خدمت به مردم است.

- گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان این که پرستاران ایثار حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار می دهند، گفت: پرستاری مصداق عینی خدمت به مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی ملک شاهکوهی صبح یکشنبه در آیین تجلیل از پرستاران و کادر درمان نمونه استان گلستان اظهارکرد: ایثارگری های حضرت زینب (س) بزرگترین نقطه عطف حیات پرخیر و برکت زندگی ایشان بوده و ایثارگری پرستاران با الگوبرداری از حضرت زینب (س) است.

وی افزود: ایشان هم فرزند شهید است، هم خواهر سیدالشهدا (ع) است و هم مادر دو شهید است اما صبر و استقامتی دارد که قرن ها است ایشان را کوه صبر لقب داده اند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: حضرت زینب (س) در وقایع بعد از عصر عاشورا، پرستار امام زمان خویش یعنی حضرت سجاد (ع) بود.

ملک شاهکوهی بیان کرد: اینکه سالروز ولادت ایشان را روز پرستار نامگذاری کرده ایم یعنی کار پرستاری با صبر و استقامت زینب گونه همراه است.

وی خطاب به پرستاران گفت: شما امروز در شرایط سختی که بر دنیا حاکم است افتخار آفریده اید و همه ما معتقد هستیم کار شما پرستاران مصداق عینی خدمت به مردم شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران اسوه های خدمت به مردم هستند

پرستاران اسوه های خدمت به مردم هستند