مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-20فرهنگي

این مستند فوتبالی نیست


کارگردان مستند «رویاهای خالکوبی شده» می گوید: این فیلم اثری اجتماعی است که تنها بستر پرداختن به آن یک ماجرای فوتبالی است.

- کارگردان مستند رویاهای خالکوبی شده می گوید: این فیلم اثری اجتماعی است که تنها بستر پرداختن به آن یک ماجرای فوتبالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویاهای خالکوبی شده به کارگردانی مهدی گنجی نام مستندی است که در چهادهمین جشنواره سینما حقیقت شرکت دارد و دست اندرکارانش قصد شرکت دادن فیلم را در جشنواره های خارجی یا تدارک برای اکران جهانی دارند.

این فیلم روایت چند نوجوان عشق فوتبال از استان های مختلف کشور است که پس از برنده شدن در یک مستابقه استعدادیابی راهی اسپانیا می شوند.

این بچه ها هر کدام رویایی در سر دارند که فوتبال فقط بخشی از آن است و بیشترشان به دنبال کمک به خانواده و کسب درآمدی زیاد برای حل مشکلات مالی و معیشتی خانواده هایشان هستند.

مهدی گنجی درباره ساخت این مستند که برخی آن را فوتبالی می دانند، به ایسنا گفت: من اساساً یک مستندساز ورزشی به آن معنا نیستم و حیطه کاری ام در سینمای مستند، اجتماعی است و خیلی وقت ها هم کاراکتر محور، فیلم می سازم.

وقتی ساخت این پروژه پیشنهاد شد از روز اول به همکاران گفتم که من فیلمی درباره یک رویداد ورزشی نمی سازم ولی می توانم اثری اجتماعی بسازم که زمینه آن فوتبال باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مستند فوتبالی نیست

این مستند فوتبالی نیست