مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 05:102020-12-20سياسي

روانچی: اینستکس باید کارایی خود را به اثبات برساند


نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد بر لزوم اثبات کارایی اینستکس از طرف اروپایی ها تاکید کرد و گفت: ایران باید از مزایای اقتصادی برجام بهره مند شود.

- نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد بر لزوم اثبات کارایی اینستکس از طرف اروپایی ها تاکید کرد و گفت: ایران باید از مزایای اقتصادی برجام بهره مند شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید تخت روانچی در نامه ای به آنتونیو گوترش و جری ماتجیلا، نماینده آفریقای جنوبی در سازمان ملل متحد و رییس دوره ای شورای امنیت، ارزیابی ایران را از دهمین گزارش دبیرکل این سازمان درباره قطعنامه 2231 تشریح کرد.

بر اساس گزارش العالم، طبق قطعنامه 2231 شورای امنیت که پس از توافق هسته ای ایران در سال 1394 به تصویب رسید، دبیرکل سازمان ملل متحد موظف است هر 6 ماه، گزارشی از نحوه اجرای این قطعنامه به شورای امنیت ارائه دهد.

نشست مربوطه قرار است روز سه شنبه برگزار شود.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، با بیان اینکه واشنگتن ناقض فاحش توافقنامه هسته ای است، کاهش تعهدات هسته ای ایران را نتیجه قهری نقض توافق توسط دیگر طرف ها و مطابق با حقوق ایران در برجام دانست.

تخت روانچی با اشاره به وعده کشورهای اروپایی برای تضمین تداوم روابط اقتصادی پیش بینی شده در برجام با ایران و ایجاد سامانه اینستکس، تاکید کرد: این سامانه پس از 2 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روانچی: اینستکس باید کارایی خود را به اثبات برساند

روانچی: اینستکس باید کارایی خود را به اثبات برساند