مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 21:502020-12-19سياسي

مخالفت نهضت آزادی با تسخیر لانه جاسوسی بعد از انتشار اسناد شروع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، قسمت هفدهم برنامه تلویزیونی سرچشمه شامگاه شنبه (29 آذرماه) با حضور مجتبی سلطانی کارشناس تاریخ معاصر و با موضوع عملکرد نهضت آزادی بعد از پیروزی انقلاب از شبکه پنجم سیما پخش شد.

- کارشناس تاریخ معاصر با بیان اینکه مخالفت نهضت آزادی با تسخیر لانه جاسوسی بعد از انتشار اسناد شروع می شود، گفت: این تقسیم کاری است که مهندس بازرگان بعد که کار به انتشار اسناد می رسد، در انتقاد و مخالفت موضع می گیرد و می گوید این ها دانشجوی خط امام نیستند، بلکه دانشجوی خط شیطان و بی شرفند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، قسمت هفدهم برنامه تلویزیونی سرچشمه شامگاه شنبه (29 آذرماه) با حضور مجتبی سلطانی کارشناس تاریخ معاصر و با موضوع عملکرد نهضت آزادی بعد از پیروزی انقلاب از شبکه پنجم سیما پخش شد.

سلطانی در ابتدای این برنامه در پاسخ به سوالی در خصوص علت انتخاب مهدی بازرگان به عنوان رییس دولت موقت و پذیرش اعضای نهضت آزادی به عنوان اعضای دولت موقت، اظهار داشت: بر اساس اسناد و مدارک و خاطراتی که وجود دارد و تصریحاتی که خود حضرت امام در این مورد داشتند، چند نکته اساسی بوده که تعبیر حضرت امام این بود که خطا شد و بعداً هم امام فرمودند که اشتباه بود و حتی سال 67 گفتند که بعد از 10 سال هنوز هم ما از آثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت نهضت آزادی با تسخیر لانه جاسوسی بعد از انتشار اسناد شروع شد

مخالفت نهضت آزادی با تسخیر لانه جاسوسی بعد از انتشار اسناد شروع شد