مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 18:252020-12-19اجتماعي

رقابت برای کسب 1050 سهمیه استخدام در دستگاه های اجرایی کرمان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان کرمان برای یک هزار و 50 سهمیه استخدامی (پس از طی کلیه مراحل قانونی ) در 19 دستگاه اجرایی استان به رقابت خواهند پرداخت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جعفر رودری با اشاره به برگزاری هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی در روزهای 11 و 12 دی ماه امسال عنوان کرد: کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی از روز دوشنبه 8 دی 99 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قابل دریافت است.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از برگزاری آزمون مذکور در 10  شهرستان استان ( کرمان، بافت، بم، ریگان، جیرفت، رفسنجان، رودبارجنوب، زرند، سیرجان و کهنوج) در روزهای پنج شنبه 11 و جمعه 12 دی ماه خبر داد.

 وی خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون که دچار  بیماری کرونا شده اند؛ اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند، سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است.

رودری ادامه داد: بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 29 آذر به صورت قطعی تایید شده است لازم است از روز چهارشنبه مورخ 3 دی ماه تا  پنجشنبه 4 دی ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت برای کسب 1050 سهمیه استخدام در دستگاه های اجرایی کرمان

رقابت برای کسب 1050 سهمیه استخدام در دستگاه های اجرایی کرمان