مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 15:052020-12-19سياسي

اعضای شورای نگهبان نگذارند انقلاب به دست نااهلان بیفتد


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ضمن تشریح وظایف اعضای شورای نگهبان و هیئت نظارت بر انتخابات، گفت: شورای نگهبان و هیئت نظارت بر انتخابات اجازه ندهند انقلاب به دست نااهلان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در دیدار مدیر و معاونین دفتر آستان قدس رضوی در خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: امام رضا (ع) ملجأ همگان و عامل وحدت و انسجام تمامی افراد و گروه ها در کشور است؛ به گونه ای که در پیشگاه امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی تمامی اختلاف سلیقه ها کنار می رود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان نیز باید به عنوان پرچم و چتری باشد که همگان تحت پوشش و لوای آن قرار گیرند؛ از این رو این نمایندگی باید دامنه فعالیت های خود را گسترده تر کرده و منحصر به مجموعه ای خاص نباشد.

وی افزود: کمک کردن و کمک گرفتن در مجموعه آستان قدس رضوی و نمایندگی آن در استان باید از سوی همه افراد باشد؛ زیرا امام رضا (ع) متعلق به همه مردم است و همه باید در این مجموعه تکریم شوند.

حجت الاسلام نوری وقف، نذر و کمک از سوی مردم را نتیجه جاذبه امام رضا (ع) دانست و گفت: بسیاری از کمک ها و نذورات با نیت امام رضا (ع) را محرومان و مستضعفان انجام می دهند که این خود نشان دهنده ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای نگهبان نگذارند انقلاب به دست نااهلان بیفتد

اعضای شورای نگهبان نگذارند انقلاب به دست نااهلان بیفتد