مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-19اقتصادي

نظارت جدی سازمان تعزیرات بر گرانفروشی های آجیل و میوه شب یلدا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، در رابطه با نظارت و برخورد با گرانفروشی میوه و آجیل شب یلدا اظهار کرد: - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از نظارت جدی بر تخلف و گرانفروشی های اقلام شب یلدا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، در رابطه با نظارت و برخورد با گرانفروشی میوه و آجیل شب یلدا اظهار کرد: میوه و آجیل از قیمت گذاری ثابتی برخوردار نیستند.

یعنی قیمت خاصی برای آن ها تأیید نمی شود.

وی افزود: هر ساله اتحادیه آجیل و خشکبار، قیمت متوسطی را برای آجیل متعارف تعیین می کند که امسال نیز همان مبلغ است و این موارد به دلیل اینکه مشمول قیمت گذاری اجباری نیستند تابع عرضه و تقاضا هستند و طبیعتا کالا هایی که مشمول عرضه و تقاضا هستند معمولا به دلیل اینکه درجه بندی می شوند قیمت های متفاوتی نیز دارند، به ویژه اقلامی که الان، به نوعی لوکس محسوب می شوند و از آن جمله می توان به توت فرنگی اشاره کرد.

اسفنانی تصریح کرد: میوه های لوکس تماما گلخانه ای هستند و هزینه های چنین اقلامی باید به نحو دیگری محاسبه شود و در واقع قیمتی که تعیین می کنند باید قیمت تمام شده باشد که طبیعتاً شاهد گرانی در فروش این اقلام خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی سازمان تعزیرات بر گرانفروشی های آجیل و میوه شب یلدا

نظارت جدی سازمان تعزیرات بر گرانفروشی های آجیل و میوه شب یلدا