مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 12:452020-12-19فرهنگي

هنرمندان ارزشی حمایت و به مردم معرفی می شوند


رییس حوزه هنری خوزستان «هنر» را بهترین ابزار برای معرفی انقلاب اسلامی و آرمان های آن دانست و گفت: هنر انقلابی را دنبال و هنرمندان ارزشی را حمایت و به مردم معرفی کنیم.

- اهواز- رییس حوزه هنری خوزستان هنر را بهترین ابزار برای معرفی انقلاب اسلامی و آرمان های آن دانست و گفت: هنر انقلابی را دنبال و هنرمندان ارزشی را حمایت و به مردم معرفی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهباز گهرویی در دیدار با هاشم بدری از هنرمندان برجسته و پیشکسوت حوزه هنرهای تجسمی استان خوزستان، اظهار کرد: حوزه هنری رسالت خود را در راستای هنر انقلابی انجام می دهد و موضوعاتی را دنبال می کند که انقلاب برای آن ایجاد شده است.

رییس حوزه هنری خوزستان هنر را بهترین ابزار برای معرفی انقلاب اسلامی و آرمان های آن دانست و افزود: خود را موظف می دانیم که بتوانیم منویات رهبری را در راستای هنر انقلابی دنبال و هنرمندان ارزشی را حمایت و به مردم معرفی کنیم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های بدری در حوزه هنرهای تجسمی، تصریح کرد: بدری جایگاه بسیار ویژه ای را در نگاه ما دارد و در حوزه هنر انقلابی کارهای خوبی انجام داده است که باید از این ظرفیت ها استقبال کرد.

در این دیدار بدری نیز با ابراز خشنودی از این نگاه حوزه هنری، اثری از خود را به رییس حوزه هنری خوزستان اهدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان ارزشی حمایت و به مردم معرفی می شوند

هنرمندان ارزشی حمایت و به مردم معرفی می شوند