مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-19اجتماعي

دشت کاشان با هشدار هواشناسی سطح نارنجی به استقبال یلدا می رود


دشت کاشان با کاهش دما و ادامه فعالیت سامانه بارشی در شرایط هشدار هواشناسی سطح نارنجی به استقبال جشن باستانی یلدا و زمستان می رود.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: دشت کاشان با کاهش دما و ادامه فعالیت سامانه بارشی در شرایط هشدار هواشناسی سطح نارنجی به استقبال جشن باستانی یلدا و زمستان می رود.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تقویت سیستم بارشی که از روز جمعه شروع شده است بارش باران و برف تا روز یکشنبه در دشت کاشان استمرار خواهد یافت و این بارش ها در مناطق کوهستانی به صورت برف و در مناطق دشتی به صورت باران خواهد بود.

وی افزود: کاهش دید افقی ناشی از مه آلودگی و لغزندگی و یخ زدگی جاده ها به خصوص در مناطق کوهستانی پیش بینی شده است که توصیه می کنیم برای رفت و آمد در این جاده ها حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته و از حضور در مسیل ها دوری کنند.

رییس اداره هواشناسی کاشان تصریح کرد: در این وضعیت شهروندان باید نسبت به آب گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل ها، اختلال در تردد و لغزندگی در جاده های کوهستانی و محورهای مواصلاتی و احتمال کولاک برف در ارتفاعات آمادگی لازم را داشته باشند.

ارغوانی گفت: ریزش های 24 ساعت گذشته در علوی 9میلی متر، نیاسر 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت کاشان با هشدار هواشناسی سطح نارنجی به استقبال یلدا می رود

دشت کاشان با هشدار هواشناسی سطح نارنجی به استقبال یلدا می رود