مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-19سياسي

محفل انس با قرآن در بیمارستان ها برگزار می شود


همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و شب یلدا، شبکه قرآن و معارف سیما دل های عاشقان زینبی را روانه صحن و سرای باصفای عمه سادات خواهد کرد.

- همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و شب یلدا، شبکه قرآن و معارف سیما دل های عاشقان زینبی را روانه صحن و سرای باصفای عمه سادات خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، محفل انس با قرآن کریم در بیمارستان خاتم الانبیا ساعت 12:30 روز یکشنبه 30 آذر برگزار می شود.

در این روز که مصادف با شب یلدا نیز می باشد، در ساعت 16:40 سخنرانی حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان و در ساعت 21 مولودی خوانی به صورت زنده از حرم عمه سادات پخش می شود.

همچنین در شب میلاد این بانوی مکرمه ساعت 19 ارتباط زنده تصویری با حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها برقرار و در ساعت 21 الی 22 دل های مخاطبان روانه بارگاه ملکوتی امام هشتم حضرت رضا علیه السلام خواهد شد.

دعای کمیل این هفته نیز از حرم حضرت زینب سلام الله علیها در روز پنج شنبه ساعت 23 روی آنتن می رود و روز جمعه، 28 آذر نیز پس از اذان مغرب سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی از حرم سید الکریم پخش و محافل قرآنی برای تجلیل از پرستاران و کادر درمان در بیمارستان های لبافی نژاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل انس با قرآن در بیمارستان ها برگزار می شود

محفل انس با قرآن در بیمارستان ها برگزار می شود