مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-19اقتصادي

تخفیف 100 درصدی مشترکان کم مصرف آب در دستور کار


بر اساس مصوبه هیئت وزیران، بهای آب مشترکانی که مصرف آب تا یک سوم الگوی تعیین شده دارند، با تخفیف 100 درصد محاسبه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پس از آغاز به کار فرآیند تخفیف 100 درصدی هزینه برق به مشترکان کم مصرف، دولت دوازدهم نسبت به ادامه این فرآیند به وسیله رایگان کردن هزینه آب و برق مشترکان کم مصرف اقدام نمود.

در این ارتباط، هیئت وزیران در جلسه خود که به تاریخ 19 آذرماه سال جاری به پیشنهاد وزارت نیرو و به استناد اصل 138 قانون اساسی برگزار شده بود، نصبت به تصویب جزییات طرح رایگان کردن هزینه آب مشترکان کم مصرف اقدام کرد.

به استناد جزییات ارائه در نامه معاون اول رییس جمهور به وزارت نیرو، وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه، هیئت وزیران نسبت به تصویب موارد زیر اقدام کردند.

1- با هدف بهینه سازی مصرف آب و تشویق مشترکان کم مصرف خانگی، به وزارت نیرو اجازه داده می شود: الف- صورت حساب آب و فاضلاب مشترکان با مصرف تا یک سوم الگوی تعیین شده قانون توسعه و بهینه سازی آب شرب شهری و روستایی در کشور را با تخفیف 100 درصد محاسبه کنند.

لازم به ذکر است، در هیئت وزیران در تبصره ای ذیل ماده ذکر شده، تاکید کردند، این تخفیف صرفا شامل سکونتگاه های دایمی در حال بهره برداری شهری و روستایی می شود و واحدهای خالی از سکنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 100 درصدی مشترکان کم مصرف آب در دستور کار

تخفیف 100 درصدی مشترکان کم مصرف آب در دستور کار