مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-19سياسي

عدم توجه به مسائل دانشجویان ایرانی در دانشگاه های خارجی


رییس مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: در گفتگوهایی که با جمعی از دانشجویان ایرانی دانشگاه های خارجی داشتم متوجه شدم که توجهی به این گروه از دانشجویان ومسائل آنها وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، نشست بین المللی سازی آموزش عالی ایران به همت مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و دفتر همکاری های بین المللی وزارت عتف برگزار شد.

حسین میرزایی در ابتدای این نشست با تبریک هفته پژوهش و فناوری و یادآوری این شعار پایدار هفته پژوهش که بدون پژوهش تصمیم گیری نکنیم به اهمیت ارتباطات بین المللی در علم و فناوری اشاره کرد و گفت: تجربه نشان داده تعاملات علمی بین المللی خصوصاً در سخت ترین شرایط از لحاظ دیپلماسی، اهمیت و اثربخشی بیشتری دارد.

در سطح بین المللی بارها شاهد بوده ایم که در مواقعی که روابط کشور ها به کمترین حد رسیده و هر روزنه ای برای ارتباط بسته شده، ارتباطات علمی و دیپلماسی علمی توانسته، گره گشایی کند.

میرزایی تصریح کرد: در کتاب علم و دیپلماسی که توسط مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران ترجمه و منتشر شده در خصوص نقش همکاری های علمی بین المللی در عرصه سیاست خارجی به تفصیل نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه به مسائل دانشجویان ایرانی در دانشگاه های خارجی

عدم توجه به مسائل دانشجویان ایرانی در دانشگاه های خارجی