مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-19حوادث

آمادگی مراکز امدادی و اسکان اضطراری تهران در صورت وقوع پس لرزه


معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: تمامی مراکز امداد و نجات، هلال احمر و مراکز اسکان اضطراری هلال در صورت وقوع هرگونه حادثه یا پس لرزه، در آمادگی کامل برای امدادرسانی هستند.

- محمد باقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره بر وقوع زمین لرزه در شرق استان تهران گفت: حوالی ساعت 3 بامداد روز شنبه 29 آذرماه زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر شهرستان دماوند و شرق تهران را لرزاند.

وی با بیان اینکه این زلزله در عمق 8 کیلومتری زمین رخ داده است، عنوان کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه 2 تیم ارزیاب سازمان امداد و نجات به محل وقوع حادثه اعزام شدند اما تاکنون هیچ گزارشی از خسارات مالی و جانی نداشته ایم.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای امدادی برای حوادث تصریح کرد: تمامی مراکز امداد و نجات، هلال احمر و مراکز اسکان اضطراری هلال در صورت وقوع هرگونه حادثه یا پس لرزه، در آمادگی کامل برای امدادرسانی هستند و جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

محمدی ادامه داد: با توجه به آغاز طرح زمستانه امدادی هلال احمر و افزایش آمادگی نیروهای امدادی، انجام هرگونه عملیات امدادی در استان تهران در دیگر استان ها با قوت بیشتر انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مراکز امدادی و اسکان اضطراری تهران در صورت وقوع پس لرزه

آمادگی مراکز امدادی و اسکان اضطراری تهران در صورت وقوع پس لرزه