مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-19فرهنگي

اجرای آثار بزرگان در شب دوم کنسرت های آنلاین موسیقی ایرانی


دومین شب از برگزاری دومین دوره کنسرت های آنلاین موسیقی ردیف دستگاهی 2 گروه موسیقی به اجرای آثار بزرگان موسیقی کشورمان در تالار رودکی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در دومین شب دومین دوره کنسرت های آنلاین موسیقی دستگاهی که روز جمعه 28 آذر ماه از تالار رودکی تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت، قطعاتی به یاد فرامز پایور و علینقی وزیری 2 هنرمند پیشگام موسیقی توسط هنرمندان کشورمان اجرا شد.

محمدرضا ابراهیمی نوازنده عود، سردار سرمست نوازنده آکاردئون، سهیل پیغمبری نوازنده کلارینت باس و سینا خشک بیجاری نوازنده تنبک ساعت 21 جمعه در تالار رودکی اجرا کردند.

در این اجرا قطعاتی از آلبوم فیروزه ساخته محمدرضا ابراهیمی اجرا شد.

دونوازی بهاره فیاضی نوازنده تار و گوهرناز مسائلی نوازنده دایره و تمبک اجرای دوم روز جمعه 28 آذرماه بود که ابتدا قطعاتی را به یاد استادان موسیقی ایران فرامرز پایور و علینقی وزیری اجرا کردند و سپس قطعه ای را در ماهور به صورت بداهه نواختند.

بهاره فیاضی درباره این اجرا گفت: ما در این برنامه به بزرگان موسیقی ایران مانند استاد پایور و استاد وزیری ادای احترام و با اجرای قطعات این استادان یک برنامه کلاسیک اجرا می کنیم که هم یک فرصت برای شنیدن این آثار باشد و هم یاد این استادان را زنده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آثار بزرگان در شب دوم کنسرت های آنلاین موسیقی ایرانی

اجرای آثار بزرگان در شب دوم کنسرت های آنلاین موسیقی ایرانی