مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-19سياسي

سند فرهنگی اجتماعی قم در راستای دغدغه های رهبری پیگیری می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از پیگیری سند فرهنگی اجتماعی قم با 5 برنامه عملیاتی در راستای فرامین مقام معظم رهبری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور امروز پس از نشست کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استانداری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت هم افزایی بین دستگاه های مختلف استان برای پیشگیری و مقابله با بیماری های خاص اظهر کرد: استان قم در حال حاضر و در این موضوع از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی سپس به موضوع آبیاری برخی مزارع با فاضلاب توجه داد و تصریح کرد: این موضوع در نشست امروز کارگروه مورد توجه قرار گرفت و مقرّر شد در کارگروهی و در یک بازه زمانی مشخص به نتیجه نهایی که همان عدم آبیاری مزارع با فاضلاب است برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم اضافه کرد: هر یک از دستگاه های مسؤول در این موضوع باید به تکالیف قانونی خود عمل کنند و البته رسانه های مختلف هم باید پیگیری های لازم را برای تحقق این امر داشته باشند.

وی در ادامه به موضوع سند فرهنگی اجتماعی قم اشاره کرد و بیان داشت: از سال گذشته و در راستای فرامین مقام معظم رهبری پیرامون وضعیت فرهنگی قم، سندی توسط فرهیختگان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی با 5 برنامه عملیاتی تدوین شد و به تصویب رسید که این سند در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند فرهنگی اجتماعی قم در راستای دغدغه های رهبری پیگیری می شود

سند فرهنگی اجتماعی قم در راستای دغدغه های رهبری پیگیری می شود