مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-19سياسي

برنامه های صدا و سیمای البرز ویژه شب یلدا


برنامه سازان رادیو به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) با تولید ویژه برنامه دستان پر مهر از ساعت 9 تا11 صبح روز یکشنبه با البرزی ها همراه خواهند شد.

- کرج - برنامه سازان رادیو به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) با تولید ویژه برنامه دستان پر مهر از ساعت 9 تا11 صبح روز یکشنبه با البرزی ها همراه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه سازان رادیو به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) با تولید ویژه برنامه (دستان پرمهر) از ساعت 9 الی 11 صبح روز یکشنبه با البرزی ها همراه خواهند شد.

در این برنامه که به صورت زنده و مستقیم پخش می شود در گفتگو با پرستاران البرزی از زحمات آنها نیز قدردانی خواهد شد (ناردونه) نیز ویژه برنامه رادیویی است که با بخش های شاهنامه خوانی، بحر طویل، نقلک و با هنرمندی جمعی از هنرمندان برجسته استان برای شب یلدا تهیه و تولید شده است.

ناردونه یکشنبه 30 آذر از ساعت 21 و 30 الی 24 پخش خواهد شد همچنین شنونده های رادیویی می توانند در شب یلدا از ساعت 17 الی 20 شنونده برنامه سرچراغی باشند.

بخش های طنز (آقای رییس و کارمند، یادش به خیر، ایرج، تورج و ترنج) و بخش های گزارش و میهمان حضوری از قسمت های مختلف برنامه سرچراغی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های صدا و سیمای البرز ویژه شب یلدا

برنامه های صدا و سیمای البرز ویژه شب یلدا