مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-19اجتماعي

گپی با محیط بان «مومیوند»


محیط بان همدانی با اشاره به اینکه حمایت از محیط بانان از نظر قانونی ضعیف است، گفت: انتظار می رود حمایت ها قوی تر از آنچه که در حال حاضر هست، باشد.

- ایسنا/همدان محیط بان همدانی با اشاره به اینکه حمایت از محیط بانان از نظر قانونی ضعیف است، گفت: انتظار می رود حمایت ها قوی تر از آنچه که در حال حاضر هست، باشد.

سعید مومیوند در گفت وگو با ایسنا، توضیح داد: شش سال است که در اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان و در شغل محیط بانی مشغول به فعالیت هستم و در سال دوم کاری آن اتفاق ناگوار برایم افتاد، شغل محیط بانی را به علت علاقه به حیوانات انتخاب کردم و پیش از آن شغل آزاد با درآمد عالی داشتم اما با دیدگاه متفاوتی به محیط بانی روی آوردم و با وجود حقوق و مزایای کم با عشق به آن ادامه دادم.

این محیط بان همدانی بیان کرد: محیط بان ها انتظار دارند در چنین مواقعی محاکم قضایی آن ها را مجرم تلقی نکند چراکه عمدی در کار نیست و هیچ محیط بان و مأموری عمداً جان فردی را به خطر نمی اندازد.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً جان انسان ها بسیار باارزش است، گفت: کرامت انسانی در همه حال باید حفظ شود و کسی نمی خواهد جان انسان ها به خطر بیفتد، محیط بان ها نیز همه تلاششان بر این است که جامعه هدفی که با آنها در ارتباط هستند، مصون و سالم بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گپی با محیط بان «مومیوند»

گپی با محیط بان «مومیوند»