مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-19اقتصادي

افزایش 38 درصدی قیمت نان در کرمان منطقی است


سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی منطقه کرمان گفت: نرخ نان 125 گرم 900 تومان اعلام شد و با توجه به اینکه از سال 96 نرخ تغییر نداشته، 38 درصد افزایش قیمت را نشان می دهد که منطقی است.

- داریوش ماهری امروز 29 آذرماه در جلسه کارگروه گندم و آرد استان کرمان اظهار کرد: 220 هزار تن ظرفیت ذخیره سیلوهای گندم استان کرمان است.

وی با اشاره به اینکه با هزینه های حمل خیلی زیاد باید از جنوب استان گندم را به مرکز انتقال بدهیم، افزود: مشکلی که در جنوب داریم این است مزارع گندم در سمت مرزهای استان قرار دارد و هر کس در زمان برداشت بتواند گندم را بخرد، برنده است در حالی که این گندم از کیفیت خیلی بالایی برخوردار است لذا ایجاد مرکز ذخیره سازی نزدیک به این منطقه و قیمت در این زمینه اهمیت دارد.

وی با اشاره به دستورجلسه درباره تعیین نرخ نان های فانتزی بیان کرد: نرخ نان 125 گرم 900 تومان اعلام شد و با توجه به اینکه از سال 96 نرخ تغییر نداشته، 38 درصد افزایش قیمت را نشان می دهد که منطقی است.

سرپرست شرکت غله منطقه کرمان بحث جلوگیری از حمل آرد سایر استان ها به استان کرمان را داریم که باید کارشناسی و در جلسات آتی تصمیم گیری شود، افزود: باید بحث نظارت بر نانوایی ها، چرخه توزیع آرد و بهداشت کارخانجات آرد به صورت جدی دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 38 درصدی قیمت نان در کرمان منطقی است

افزایش 38 درصدی قیمت نان در کرمان منطقی است