مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-19اقتصادي

روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی رصد می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که توسط جهاد دانشگاهی در حال اجراست، در کارگروه اشتغال استان به صورت متناوب بررسی خواهد شد و در مواقع لزوم حمایت لازم نیز صورت می گیرد.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که توسط جهاد دانشگاهی در حال اجراست، در کارگروه اشتغال استان به صورت متناوب بررسی خواهد شد و در مواقع لزوم حمایت لازم نیز صورت می گیرد.

سعید فرخی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: توجه ویژه به اشتغال خانگی و اشتغال خرد یکی از پایه های اصلی رفع معضل بیکاری است.

اشتغال خانگی می تواند در شرایط فعلی که بعضا سرمایه گذاری های بزرگ می توانند بلندمدت یا دیربازده باشند، عملکرد موثری در توسعه اشتغال و بهبود اقتصاد خانوارها داشته باشد، علاوه بر اینکه رویکردهای فرهنگی در جامعه ما نیز بیشتر متناسب با بخش اشتغال خانگی است.

وی افزود: مبنای مطالعات این طرح خوب بوده و آسیب شناسی انجام شده در خصوص طرح ها و مطالعات دیگر کشورها در این حوزه نقطه قوتی در اجرای این طرح است و بر این اساس امیدواری نسبت به موفقیت این طرح بالاست.

توجه ویژه به بازار و اقتصاد بازار از دیگر نقاط قوت این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی رصد می شود

روند اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی رصد می شود