مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-19اجتماعي

بارش برف در ارتفاعات گیلان و رانش زمین در چند راه فرعی


در پی بارش باران و سرد شدن هوا در ارتفاعات استان بارش خفیف و بعضاً شدید برف و در دامنه ها و بخش جلگه ای استان نیز بارش ها به شکل شدید و خفیف گزارش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، با شمالی شدن جریانات هوایی، هوای گیلان به شدت سرد و بارانی شد به گونه ای که گیلان در روز گذشته هوای به شدت سرد و بارانی را تجربه کرد.

به گفته فریبرز مرادی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان، طی دیروز محور پونل، خلخال به دلیل بارش برف و احتمال ریزش و وقوع بهمن مسدود شد.

  بنا بر اعلام راهداری گیلان، محور سیاهکل به دیلمان نیز همچون پونل به خلخال به صورت شدید برفی بود و علاوه بر آن محورهای بلوردکان، خصیب دشت، رستم آباد، بره سر، کلیشم، محور اسالم به خلخال و همچنین گردنه حیران نیز شاهد بارش برف به شکل خفیف بود.

خبرنگاران فارس در شهرستان های رشت، سیاهکل، آستانه اشرفیه، فومن، رضوانشهر و انزلی نیز گزارش از بارش شدید باران و در شهرستان های رودبار، رودسر، ماسال، تالش، آستارا و شفت نیز گزار از بارش خفیف باران دادند.

  خبرنگار فارس در رودسر از رانش در روستای طیولا خبر داد و گفت که این رانش به طول 43 متر در امتداد راه ریزش و رانش واقع شده که در هفته اخیر دو مرحله رفع انسداد نیز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در ارتفاعات گیلان و رانش زمین در چند راه فرعی

بارش برف در ارتفاعات گیلان و رانش زمین در چند راه فرعی